Om bloggen

Denne blog er dedikeret til mine, indtil videre, to rejser til Vietnam: Den foerste i perioden 5. februar til 5. maj 2011 (med en maaned i Kathmandu forinden fra 5. janaur til 5. februar 2011) og den anden fra 25. juli til 25. august 2012.
Mit fokus vil vaere paa mine personlige oplevelser i moedet med den vietnamesiske kultur og de mennesker jeg moeder hernede. Der vil ogsaa vaere lagt vaegt paa det arbejde jeg foretog, i samarbejde med Mellemfolkeligt Samvirke, i forbindelse med mit foerste ophold i Vietnam.

søndag den 29. juli 2012

Back in 'Nam: Indtryk # 3

Indtryk # 3 viser nogle natbilleder fra Hanoi. Jeg haaber at i kan lide dem:

Ballonsaelger i krydset imellem Highlands Coffee og KFC, i den nordlige ende af Hoan Kiem soeen.



At krydse over vejen i Hanoi, kraever en vis portion koelighed, men saa laenge man gaar i et roligt tempo og kigger trafikken lige i forlygterne, sker der ikke noget.

Aftencafe ved Hoan Kiem soeen.

Jeg oplever tit at der laves en del arbejde om aftenen. Jeg tror det skyldes at der bl.a. er koeligere og mindre trafik.

Lille restaurant, der har sent aabent.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar